Spotify i mitt hjärta.

Allvarligt, hur gjorde man innan spotify fanns? Gick runt i en värld utav tystnad? Livet innan spotify känns som en dimma, ett svagt diffust minne som man helst vill glömma. Som man faktiskt glömmer när man sitter och lyssnar på hur låt efter låt strömmar ut ur laptopen.

Musik har aldrig varit någon stor del utav mitt liv, men när man kan slå på spotify bara sådär, har all makt i världen att påverka vad som spelas och bara behöver sitta här och njuta, ja då smyger musiken minsann på och jag märker hur jag allt oftare föredrar musiken framför tystnaden.


Kommentarer
Postat av: Krystal

haha jag skulle inte kunna leva utan spotify heller haha!

2009-09-25 @ 17:30:50
URL: http://stardustbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0