Så är det en såndär dag igen då.

En såndär dag som liksom bara försvinner upp i tomma intet. Jag tittar på klockan och inser att jag varit vaken i säkert tre timmar. Tre timmar! Herregud, jag har ju inte ens orkat äta frukost eller dra på mig något annat än t-shirten jag sov i än. Hur kan det ha gått tre timmar redan? Finns det någon liten gnom under min soffa som bara råkat ställa om klockan på min dator eller så, så att det bara ser ut som att de där tre timmarna flutit iväg jättesnabbt? Ja!, så måste det vara!

Nu blir det till att ringa antisimex och be dem komma och städa ut alla små gnomer ur huset. Sedan så ska jag försöka dricka en kopp morgon eftermiddags-te!


Kommentarer
Postat av: ida

haha ojaa :)

2009-09-13 @ 14:36:01
URL: http://aquasilver.blogg.se/
Postat av: Mia

Dagar försvinner alltid ut i tomma intet...

2009-09-13 @ 18:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0