Isberget som fick titanic att gå under...

...är ingenting mot detta.

Här regnar det nämligen isklumpar stora som hus! Eller det kanske var en liten  överdrift... En ganska stor överdrift.... okej! En gigantisk överdrift! Men något måste jag väl få skriva för att få min måndagskväll att verka interessant?

I alla fall så sitter jag tryggt inne vid köksbordet, sörplar på mitt te (okej, önsketänkande, men jag ska gå och hämta lite te) medan haglet smattrar mot taket. Jag tar igen mig efter en dag fylld utav skola, lite mer skola och sedan ytterligare lite skola och tänker att måndagar är otroligt jobbiga.


Kommentarer
Postat av: Krystal

fast jag är lite dålig för det händer varje gång jag ska åka tåg hahaa xD typ där en minut innan :D

2009-09-29 @ 14:09:24
URL: http://stardustbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0