Hello there darlings! I'm in love!

Today mum's having a friend over, and she's english. So nu är jag helt engelsktalande. It's very fun to hear them talk, för vänninan förstår svenska. Så helt plötsligt bryter mamma av sitt engelskpratande med svenska ord, dessutom pratar vänninan svenska med min sjuåriga lillebror. Åh vad jag blir förvirrad!

Anyway, i'm in love! I bilen som vänninan hyr under tiden hon är i sverige. Är den inte så sjukt jäkla söt som en bil kan bli så säg? Nu ska jag bara komma fram till vad det är för en modell och sedan så ska jag skaffa en sånndär miljardär till pojkvän som väldigt gärna vill köpa en sådan till mig.

Vart hittar man en snygg, helt blåst och jäkligt rik kille som dessutom är singel? Any ideas?


Kommentarer
Postat av: Malin

ååh, geisha är hur gott som helst! Ja, men ska man anstränga sig så är man värd en picnic;)

Förvirrande med två språk om vart annat:)

2009-09-14 @ 17:50:22
URL: http://malinassarsson.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Det är jätteroligt att blogga, speciellt när man får fina kommentarer och sånt :)

Mina favoriten bland dom är Foki och Kenza :)

Allt bra idag?

2009-09-14 @ 18:12:30
URL: http://nettyys.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Allting är finfint :)

Hehe bra att du har din åsikt, men tänker dock köpa sånna då jag tycker de är min stil och dom är gryyymt sköna :D tyckte först också dom var sjukt fula, men lärde mig älska dom (:

2009-09-14 @ 19:36:30
URL: http://nettyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0