Ännu en vardagsmorgon.

Och ännu en gång ska man nu iväg till skolan. Jag kan inte förstå att detta ska vara så jobbigt varenda morgon, för vid dethär laget borde man ju ha fått lite rutin? Men likväl så är det varje morgon lika lockande att bara stanna i sängen och sova bort hela förmiddagen. Dessutom är det ganska lockande att, när man väl kommit upp, bara sätta sig i soffan med laptopen, någon trevlig bok, morgontidningen eller dylikt och bara ta det lungt hela förmiddagen. Att jag ändå tar mig iväg till skolan varenda morgon (eller förmiddag, beroende på när jag börjar) tycker jag faktiskt är en smula imponerande!

Kommentarer
Postat av: Tove

Fin blogg!

2009-09-09 @ 16:05:48
URL: http://minitove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0